Skutočná pravda o stave angažovanosti ľudí vo vašej firme/organizácii, bariérach jej rozvoja a rastu býva krutá, prekvapivá avšak „nakopne“ zmenu.
Za všetkým vo firme stoja ľudia - za úspechom i neúspechom, za rozvojom aj krachom. To, či sú angažovaní, vnútorne motivovaní alebo robia všetko len z nutnosti, aby im v čase výplatného termínu aspoň niečo prišlo na účet odlišuje úspešné a rastúce firmy od tých, ktoré stagnujú.
- Znásobila vaša firma predaje a obraty v posledných rokoch?
- Máte pripravené nové úspešné produkty, ktoré vám ich znásobia v najbližších rokoch?
- Dostali ste sa na nové trhy?
- Pomáha vám súčasná stratégia dosiahnuť váš vysnívaný veľký ambiciózny cieľ? A máte ho vôbec?
- Darí sa vám držať krok s vývojom v odvetví?
- Máte pocit, že sú vaši ľudia vo firme hrdí na to, že tam pracujú a chodia do práce radi? Hovoria o tom tak aj v okruhu svojej rodiny a známych?
Ak ste čo i len raz zaváhali s povedaním jednoznačného áno, určite je čo zlepšovať, aby vás iní podnikatelia ne(do)predbehli. V súčasnom rýchlo meniacom sa svete plnom prevratných inovácií je nevyhnutné zlepšovať, tvoriť, meniť, inovovať a to IHNEĎ. Chce to však pozrieť sa na firmu komplexne. Rozhovor s majiteľom a top manažmentom nie je pre nás postačujúci, pretože vaši ľudia to vidia určite inak, len vám to nepovedia, nám áno ;-).
Pozrime sa na to spoločne.
- Začneme prieskumom angažovanosti u vašich zamestnancov
- Pozrieme si porady vašich manažérov (áno, práve tie odhalia veľa)
- Navrhneme konkrétne účinné riešenia a pomôžeme vám ich zaviesť
Malým a stredným firmám, ktoré majú ambície medzinárodne rásť ponúkame vnútrofiremný nezávislý prieskum stavu angažovanosti u vás vo firme (v priestoroch firmy alebo on-line, ak to charakter práce zamestnancov umožňuje). Služba je v rámci aktivít siete Enterprise Europe Network zdarma. Venujete mu len trochu času a výsledky budú vašim zrkadlom pravdy a možno sa dostaví aj tzv. AHA moment ;-).
Čo získate?
Niekoľko dní po skončení prieskumu vám prinesieme správu o stave angažovanosti ľudí vo vašej firme a bariérach rastu firmy. Tá vám napovie veľa:
- Zistíte aký pohľad na firmu a jej fungovanie majú ľudia vo firme
- Objavíte, prečo niektoré veci nefungujú alebo fungujú tak, ako nechcete a iné sa darí rozvíjať skvelo
- Uvidíte, či ľudia na jednotlivých stupňoch vedia aká je vízia firmy a prečo je pre firmu dôležité to, čo robia
- Možno vás prekvapí, ako je na tom vnútorná dôvera ľudí voči sebe, produktom, nadriadeným, kolegom, majiteľom či firme
- Dozviete sa v čom vidia problémy rozvoja firmy vaši ľudia
- Inšpirujete sa tipmi pre rozvoj firmy od vašich ľudí
- Získate množstvo tipov pre zlepšenie od našich senior poradcov
Nehovoriť a neozývať sa neznamená nevedieť a nevidieť. Vo firmách je mnoho ľudí, ktorých názory, skúsenosti a myšlienky sú práve preto opomínané. Chcete teda vedieť skutočnú pravdu, alebo si vravíte, že niekedy je lepšie nevedieť a ostať prešľapovať na mieste? Tešíme sa na vás.
Čo budeme od vás potrebovať?
- 1-2 hodinky vášho času na úvod na rozhovor o vašej firme a o tom, aká je vaša vízia firmy o 2-5 rokov a ako vidíte jej stav v súčasnosti
- V prípade realizácie prieskumu v priestoroch vašej firmy písomný súhlas s voľným pohybom po firme (v závislosti od veľkosti firmy od 1-2 hodín po celý 1 pracovný deň), aby sme sa mohli stretnúť s čo najväčším počtom vašich ľudí
- 1-2 hodinky vášho času pre vyhodnotenie prieskumu po jeho ukončení a spracovaní
Ako to bude prebiehať?
Jednotlivcom dáme vypísať krátke dotazníky, ktoré budú plne anonymné, prípadne im položíme pár otázok, využijeme sady hracích kariet, z ktorých si vyberú tie, ktoré najviac charakterizujú vašu firmu resp. ich pocit z nej. Zaberie im to po nie viac ako 15 - 30 min. pracovného času.
Každý jeden človek vo firme vie inovovať, môže byť zanietený/á a chcieť zmeniť svet. Je však otázne, či tie jeho/jej inovácie niekedy uzrú svetlo sveta a nadšenie bude pochopené tak, aby mal/a šancu pomôcť vašej firme k jej rozvoju a rastu.
Využite vnútorný potenciál ľudí vo firme na maximum. S nami to zvládnete.
Každý malý nedostatok prerastá časom do veľkého problému a stáva sa bariérou rozvoja. Najčastejšími problémovými oblasťami sú:
- Stratégia
- Ľudia
- Špičková realizácia a účinné rutiny
- Cash
Ak vás táto ponuka oslovila, dohodnite si termín konania prieskumu u našej konzultantky pre rozvoj angažovanosti ľudí v skvelých firmách - Márie Radvanskej (maria.radvanska@uvptechnicom.sk, 0918 734 605).