Akadémia on-line marketingu pre podnikateľov

22.02.2018 | Prešov
Akadémia on-line marketingu pod vedením špecialistov z agentúry Promiseo je určená pre majiteľov firiem, pracovníkov v oblasti marketingu a predaja, ktorí chcú získať základný prehľad o možnostiach on-line marketingu v štyroch hlavných okruhoch: Web design, Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), Facebook a copywriting, Google AdWords.

RPIC Prešov a PROMISEO s.r.o. Vás pozývajú na Akadémiu on-line marketingu pre podnikateľov, ktorá sa uskutoční vo forme školení v dňoch 22.2., 7.3., 22.3. a 5.4.2018 vždy v čase 9:00-13:00 hod. v priestoroch RPIC Prešov, Raymanova 9, Prešov.

 

Akadémia on-line marketingu pozostáva z na seba nadväzujúcich praktických školení, v rámci ktorých Vás prevedieme možnosťami, ktoré ponúka súčasný on-line priestor a naučíme Vás ich využívať. V dnešnej dobe sú užívatelia na webe už nielen pasívnymi príjemcami informácií, ale obsah aj sami vytvárajú. Z toho dôvodu je na webe stále viac a viac dát. Práve preto je potrebné odlíšiť sa a vybočiť z davu. Nestačí mať „aspoň nejaký web“, potrebujete mať responzívny web a oslovovať tak zákazníkov bez rozdielu práve využívaného zariadenia.

Nestačí mať dobrý produkt, je potrebné ho v online svete predať.

Online marketing ponúka obrovské možnosti na kreatívne, efektívne a úspešné kampane. Hlavnou výhodou týchto reklám je pritom ich merateľnosť - analytika, štatistiky, vyhodnocovanie a presné zacielenie cieľovej skupiny.

Akadémia on-line marketingu je určená ambicióznym firmám, ktoré chcú expandovať do zahraničia.

Akadémia on-line marketingu pod vedením špecialistov z agentúry Promiseo je určená pre majiteľov firiem, pracovníkov v oblasti marketingu a predaja, ktorí chcú získať základný prehľad o možnostiach on-line marketingu v štyroch hlavných okruhoch: Web design, Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO), Facebook a copywriting, Google AdWords. Väčšina školení bude personalizovaná a postavená na konkrétnych príkladoch ako využívajú on-line priestor zúčastňujúce sa vybrané firmy a ako ho môžu využívať lepšie, aby získali viac zákazníkov.